16 december.

Nyss varit ute med Linda och hundarna. Det är snöstorm ute just nu, så jag satte på mig dubbla strumpbyxor, termobyxor, två par strupmor, två tröjor, vinterjacka, halsduk, mössa och vantar. Och då när jag var så påklädd, så var det ganska skönt :P
Blev en sväng till Nacka Forum idag med. Hitta en mysig stickad tröja som jag ska ha på Julafton :) Vad jag ska ha på juldag och nyår är ännu oklart...

Imorse följde Linda med ut och gick runt Långsjön :) Trevligt med sällskap i sin egen ålder. Både för att jag jämt går med ett gäng tanter och för atte... Jaa ni, hemlis ! ;)

Långsjön i morse.

Långsjön i morse.

Svennis och Miranda :)

Nu ska jag ta mig en lång och varm dusch och sedan hoppa i säng. Så ska sova länge i morrn, för jag är ledig i morgon under dagen :) Sedan barnvakt på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0