17 december

Nu har det slutat snö ute. Skönt ! Vill ju såklart ha snö, men man vill ju gärna kunna öppna dörren och komma ut :P Haha ! Aja, riktigt så illa är det kanske inte, men inte långt ifrån.
Imorrn blir det julmys och klapp delning med den underbara familjen jag bor hos här i Stockholm :) Ska bli mysigt. Kanske blir lite jobb på förskolan också. Va länge sen, så det ska bli kul.

Sitter ju som sagt barnvakt ikväll. Och ingen av pojkarna har vaknat. Otroligt ! Alltid är dey något som vaknar till, och man får gå upp och stoppa om dom igen. Men ikväll är det lungt :)
Va ute med Svennis för en stund sedan, och då ringde Fredrik, så jag förfrös ena handen. Kallt som fan. Så när jag kom in så värmde jag mig en kopp med varm choklad :D Mumma !


Svennis förra vintern.

Nu ska jag fortsätta att kolla på The Simpsons Movie som går på 6an.
Btw, hoppas på att nyår blir lyckat i år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0