2 december.

Andra december idag, och här sitter jag utan julkalender... :( Stackars mig !
Har iaf handlat lite julklappar idag. Så nu har jag bara pappa och Fredrik kvar. Dom svåratse såklart. Fredrik önskar sig en dator men jag känner att jag inte har råd med det för tillfället ;P I vilket fall så har det varit en lugn och skön dag. Har varit ledig så har bara gått och strosat och inte stressat :) Åt en jätte god sallad till lunch på Coffeehouse by George :)

En massa gott vare :)

Anyway, håller på att tvätta sängkläder, så ikväll blir det nybäddat i sängen. Underbart ! :D
Asså detta har varit en toppen dag verkligen. Är på jätte bra humör, är ovanligt snygg också ;) Haha ! L va så söt idag, han hade en kompis med hem från förskolan. Och så sa han: Lukta på Lina, hon så luktar så gott !
Hihi, så himla sööt :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Vill se en bra film, men får inte ladda ner här :( Och så har jag inga bra på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0