22 december.

Oj, har inte suttit vid datorn sen i lördags typ... Haha.
Men nu är jag iaf hemma i Degerfors :) Känns bra. Nu väntar jag bara att att allt roligt ska hända.

I söndags när jag hade kommit hem så käkade vi pizza, DEGERFORS PIZZA ! Och sedan klädde vi granen och jag och Fredrik satt och klämde och skakade på klapparna innan vi la dom ynder granen ;) Lika kul oavsett hur gammal man är.
Sen på kvällen så åkte jag och Elin till Anna där det bjöds på julskinkssmörgås :) Mumma !

Igår va det shopping i Örebro med Elin, Anna och Angelica som gällde :) Himla trevligt att vi alla kunde ses tillsammans för en gång skull :)

Ikväll ska jag till Pillan i Kristinehamn, där det vankas vinkväll med henne, Erica och Hanna :) Ska bli så sjukt roligt :D

Och imorgon kl 10.30 ska jag på ansiktsbehandling :) Underbart ! :D Och på tal om det... Jag vet vad jag ska göra nu, asså med mitt liv :P Och jag är supernöjd !

Just nu sitter jag och doppar nachochipps i kebabsås, sjukt gött. Ska fortsätta med det tills jag kommer på nöe bättre att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0