4 december.

Sitter här och småfryser faktiskt, inte alls trevligt... :/

Haha ja igår kväll va jag och Linda på äventyr. Hon ville träffa en viss Herre i Frihamnen. Så jag satte mig bakom ratten och körde dit, samtidigt som jag skrek till Linda att "hinner vi inte dit innan han åker så lovar jag att jag kastar dig ur bilen !!" Haha :D Men vi han, som tur va. Och sedan vidare till Centralen för att hämta Bennes kompis och sen hem :) Det tog sin lilla tid men vi lyckades.
Idag har jag och Linda vare på Nacka Forum, mycket trevligt. Inhandlandes även lite alkohol, kanske bli utgång ikväll har jag hört ?
Nuuuu ska jag gå ut med Svennis en sväng innan vi drar in till Centralen för att möta upp Becca och Sofie :)

Kisses,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0