8 december.

Hoppsan ! Meeeeen, har inte haft lust asså.

Men iaf, i fredags va vi ju ute. Va helt okej, har haft roligare ;P
Lördagen jobbade jag. Och söndag och måndag sov jag typ ;D Haha ! Nä men har varit så himla trött ett tag så det behövdes nog.

Idag har jag jobbat. Sen så har jag och Linda varit på Nacka Forum, (känns inte som om vi gör något annat), köpte en superfin klocka :) Ska lägga in en bild nån dag.

Nu längtar jag till helgen, ska ju se Hoffmaestro :) Och så längtar jag heeeeem ! Vill komma hem, sova i min säng. Sen vakna på morgonen av att pappa spelar jätte hög julmusik och mamma plockar runt :) Man liksom känner att det luktar jul i hela huset. Men men, inte lång kvar, inte denna söndag men nästa :D Då kommer pappa och häntar mig. Fast jag har hört rykten om att Erica kanske gör det ? Hmm...

Sugen på en bra film. Har jag nån ? Nope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0