9 december / Anna-dagen

Idag är det Anna-dagen. Då lägger man sillen i blöt. Plus att det är min namnsdag :) WIHO !
Ingen stor grej men va faan... Ända namnsdagen jag har kvar. Lina finns inte längre, nån idiot bytte ut Lina mot Carola !?!?! Va fan är det för stil ?!

Nyss käkat lite, the kids gillade det, jag är glad.
Ikväll är jag barnvakt. Så jag ska kolla om det finns nån bra film att kolla på, man kan ju alltid hoppas ;)

En till sak som jag vill gnälla på... Putte I Parken släppte 10 band idag. Och så är biljetterna, precis som förra året, billigare innan julafton. Men asså seriöst, släpp några bra band så att man VILL köpa den innan jul ! Inte en chans att jag tänker köpa en biljett nu om det inte släpps fler band, och BRA band.
Hoppas verkligen att det kommer många bra, vill såklart gå nästa år igen :)

Helt sjukt vad jag längtar hem. Skickade sms till min kära vän Elin härom dagen och frågade om vi skulle gå på julstatt. Fick tillbaka "Klart vi ska ! :D" Åhh, då längtar jag hem ännu mer. PLUS att jag pratade med Erica igår, himlan kul :) Längtar till vi ses !

Nu ska jag försöka duscha vildingarn här. Eller ja, dom är faktiskt ovanligt lugna idag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-15 @ 01:17:54
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: HåååR

Lutfisken är HåR, men palla lutfisk.. grattis ist;)

2009-12-15 @ 01:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0