Gnäll.

Sitter här och dregglar över Johnny Depp i Pirates Of The Caribbean, andra filmen. Eller jag tror och hoppas iaf att det är därför jag dregglar. Är så sjukt trött att jag snart somnar, kan ju också vara därför jag dregglar...
Hoppas att A och O kommer hem snart. Jag vill sova ! Jag får gå ner till mig och lägga mig om jag vill, men jag är så himla rädd att jag inte kommer höra om nån av barnen vaknar. Så då sitter jag hellre här uppe, vaken, eller i detta fall: nästan död. Ja det är så illa, länge sen jag va såhär trött.
En annan gjej som är jobbig är att jag inte har packat än... Smart. Och jag orkar verkligen inte göra det ikväll/natt. Får gå upp 1 timme tidigare i morrn och göra det ist. Men det är så tråkigt att packa, iaf när man ska ha med sig så mycke saker. Inge kul alls.
Sen är jag arg över hur nyår kommer bli. Nån hat hyrt Mässen, så då ska vi va där. Men jag vill inte vara där ! Vill på hemmafest. Men ingen som kommer komma på nån hemmafest nu när det är fest på Mässen. Man har alltid så höga förhoppningar på nyår, och man blir alltid lika besviken... Undra om jag ska höra vad Erica och Pillan ska göra ?

Detta vart ett klagoinlägg, njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0