Natt.

Nyss drucke hostmedicin för att jag inte ska hosta ihjäl mig inatt. Den smakar rövhål asså. Vet ju dock inte hur det smakar, men slår vad om att detta är värre :P
Har glömt att säga oxå att jag har nån form av stämbandsinfallation, så jag låter som en skadad pipleksak. När jag har pratat mycket så förlorar jag rösten helt. Är sjukt trött på detta nu, har låtit så här sen förra måndagen nu... Om det inte ger sig snart så får jag åka upp till Vårdcentralen för detta kan inte vara normalt. Haha, kommer inte ihåg hur min röst låter i normala fall :P

Kolla på detta klipp, min bror och Johan som spelar och sjunger :) Så himla duktiga. (Fredrik på gitarr)


Nu ska jag sova, för Anna säger här på msn att jag ska med till Örebro kl 10 i morrn bitti och hämta Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0