Snö, snö, snö och snö.

Nu är jag äntligen klar med städningen av källaren ! :D Så nu doftar det Ajax överallt, haha. Men det är faktiskt lite synd om mig. Har inga problem med att göra saker, men städa asså... Det är det VÄRSTA jag vet !

När jag vaknade i morse och kollade ut så såg jag att det fortfarande snöade, helt sjukt. Och det snöar nu med, det bara vräker ner. Det är galet mycke snö ute just nu, länge sen jag sett så mycke snö. Och detta gör att jag bara får mer hemlängtan... Jobbigt.
Ska bli så skönt på söndag när pappa kommer. Då tar vi en fika här med familjen, packar in min saker i bilen och åker mot älskade Degerfors !

Ska göra mig iording nu, kl 4 börjar jag jobba. Blir väl till ca 12 inatt skulle jag tro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0