Vackra, vackra Nacka.

Sitter här och är trött som bara den ! Hade lite planer idag, skulle bla ha åkt och köpt en julklapp till Fredrik, har kommit på en jätte bra sak :), men så är L och E sjuka :( Men jag kan ju såklart inte neka att vara hemma haha :P Va faan. Så skulle jag aldrig göra. Men nu ligger dom iaf och sover en stund, dom va jätte trötta. Funderar på om jag också ska sova en stund ? 
Så nu hoppas jag på att jag kan åka och fixa allt i morrn istället, annars får det bli nästa vecka.
Men nu till något roligt ! :D Nästa helg ska jag till Elin i Eskilstuna ! :D På fredagen ska jag och hennes kompisar se Hoffmaestro !!!!! Så jävla kul :D:D Längtar sönder vekligen, ska bli så sjukt roligt.

Idag och igår har det varit så himla härligt väder ute. Några minus, frost överallt och en skinande sol :) Det är verkligen så himla fint här, det fattas bara lite snö så skulle allt vara perfekt. Men den kommer väl snart hoppas jag.

Sen en annan grej, jag ser resultat och jag är överlycklig ! Det funkar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0