Vinkväll.

Nu ska jag snart ge mig iväg till Kristinehamn för vin- och skvallerkväll :) Sover även kvar i stan hos Pillan.

I söndags kväll när jag loggade in på Bilddagboken så fanns denna fina och snälla kommentar i min gästbok:

För dom som inte ser står det "Fy fan va ful du är i ansiktet! Stackars fula lilla dej :S"
Mogen ? HAHA ! Asså seriöst, det är verkligen inte så att jag tar åt mig... Men snälla. Jag har också sett fula människor på bild, men skriver man det till folk ? Nej det gör man inte.. Haha, patetiskt. Och anonym också. Har mina aningar om vem det kan vara om det skulle vara nån från Degerfors...

Well, nu ska jag iaf åka.

Kommentarer
Postat av: sandra

men gud vad omoget?:O

2009-12-23 @ 20:10:53
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0