Ruttet,.

Fan, är jag nöe kass som inte uppdaterar elr. Men jag orkar fan inte.
På sista tiden har de hänt en del. Leo och Viktor har vare här, va en underbart trevlig helg :)
Annars så umgås jag med Anna, tränar, jobbar osv. 
Bw så åker jag hem till Degerfors nästa vecka :) Ska träffa Dregen ;) Ska bli kul att komma hem tycker jag. Så nästa lördag blire en hemmakväll med mor och far, va ett ta sen. Har fan inte vare hemma sen jul, så nu vare ett tag sen jag såg dom.
Längtar sjukt mkt till jag, mamma och Meta ska på kryssning oxå, och även Thå konserten :D Ahhh !
För övrigt så är hans nya låt Kärlek är för dom underbart bra !

Nu ska jag lana vidare med Annnnus !

Kommentarer
Postat av: elin

Lina vad händer! nu är du seg med uppdaterinagrna igenn! Elin vill veta hur livet i stholm går! :P <3

2009-03-01 @ 22:19:11
Postat av: Anna

här vare DÖTT !

^^. kom igen nu seegis :P

tack för i helgen btw :D

2009-03-02 @ 02:19:22
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0