2oo9,.

Så nu är vi inne på ett nytt år. Känns helt okej. Mitt nya år börjar på riktigt imöra, då jävlar ska det ändras på saker !

Nyår tillbringades hemma med mor och far och deras vänner :) Va faktiskt kul :)
Igår tillbringade jag 4 timmar på ett gym. Dom hade bokat träningverket, så vi skulle spela pingis :) Haha, så jävla kul vare ! Sedan efter det vare tydligen dags för fest hemma hos Anna. Det va trevligt som tusan :) Efter det blev det Statt, inte mkt folk, men rätt kul endå.
Idag kom jag tbx till Stockholm. Tåget gick vid 3, så jag va framme vid huset vid halv 7 kanske. Skön tågresa för en gång skull. Va nog bara för att jag va bakis och somna dirr !
Nu väntar en hård start. Inte mig emot, har jag nått att göra iaf.

Nu ska jag packa upp mina grejer, och sen blire nog en film innan sängen,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0