Day off,.

Spenderat min dag i Nacka Forum, eller Forum Nacka som det igentligen heter.
Gick upp vid halv 12, käkade frukost. Kilade ner och gjorde mig i ordning. Knallade upp till EC och tog bussen till Nacka Forum. Va inte så mkt folk, va rätt skönt de :) Gick mest och kikade runt. Hittade bara ett linne och lite smått. Men det va trevligt endå :) Så kom hem för ca. en timme sedan. Och här va det full rulle, A och O har middag, och alla har sina barn och hundar med sig. Så jag hälsade på alla och gick ner till mitt rum. Vill inte vara i vägen och sen så orkar jag inte med allt ljud.
Ikväll blire nog Körslaget skulle jag tro :) Ska ta en dusch och krypa ner i soffan :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir nog att ta en långpromenad med Svennis och sedan gymmet iaf !

Nu ska jag äta något, sedan städa lite,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0