Gah !

Har inte haft internet sedan i söndags kväll. Känner man sig någe handikappad då elr? Det är vid sånna tillfällen man märker hur beronde man är av vissa gejer, och för mig så just internet, men vem är inte de nu för tiden lixom ?
Så idag har jag ringt till
Telia och skällt på dom, men dom är ju utvecklingsstörda som alla andra supporter ställen. Ringde tillslut min älskade far som guidade mig igenom allt. Och sedan så funkade allt ! Va fan lixom ?! Glada som fan blev jag och A iaf :)
Men nu vill jag skälla lite på mig själv, har gått och spenderat pengar igen. Ojoj... Men ack vilken adrenalin kick det är. Morgondagen, då kommer jag inte va kontaktbar ;)
Igår va en mysig dag. Jag, A och hennes mamma va och käkade lunch och kolla runt på massa ställen, fråga inte var för jag har ingen aning ! Men det va super mysigt iaf !

Nu ska jag vara allmänt glad för att internet fungerar och sedan kanske träffa Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0