Happy face !

Har pratat med Anna idag. Längtar som ett as gör jag :D

Igår var jag och W i badhuset. Va jätte kul :) Vi lekte och tränade på att simma. Han är rätt duktig nu faktiskt :) Vi hade iaf superkul och det känns så bra att få den tiden med W.
Idag har jag varit med Lilleman :) Sen åkte jag, A och Lille till Sickla. Hitta en så jävla snygg kjol :D Blir att ha den vid nästa utgång :)
Är ledig lördag och söndag, så i möra tänkte jag åka till Nacka Forum en sväng och kolla runt lite :)
Annars blir det nog en lugn helg, lite träning blire nog oxå.

Nu ska jag fortsätta kolla på Lets Dance och hoppas på att Blondin-fucking-Bella åker ut idag ! Även fast ingen gör det idag, tyvärr. Men då hoppas jag att hon gör det nästa vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0