No surprise,.

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på en vecka typ. Men asså jag har jobbar sjukt mkt denna vecka.
Oxå i måndags vare ett år sedan det där hände. Du ska veta Pillan att jag grät när jag läste ditt sms !
Annars då ? Jo igår träffade jag Anna :D Så himla kul verkligen ! Mötte upp henne vid cenralen, åkte hem till mig, dumpa väskor och åkte sedan vidare till Nacka Forum. Där vi strosade runt, käkade lite och bara hade det mysigt. Sedan köpte vi med oss massa gott och tillbringade kvällen i min soffa med chips, dipp, cola, Let's Dance och GH :)
Btw, grät man av lycka när Blondinbella åkte ur elr? Ah det gjorde jag fan !
Annars så har jag ju oxå en lindrig form av influensan. Och när jag säger lindring så är jag fan endå baj sjuk. Men det va bara och härda när Anna va här. Ses ju inte så ofta.

Idag har jag bara tage det lugnt, hjälpt till lite här inför kalaset imöra. L fyllde 5 i torsdags, så i möra ska det bli kalas med massa folk.

För övrigt är det två saker som irriterar mig. En är att jag blir så jävla trött på skit asså, kul, kul kul. INTE ! Den andra är att min mage typ fuckar sönder. Har aldrig käkat så här mkt magmedecin förut, börjar bli orolig snart.

Nu ska jag kolla på Förhäxad !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0