Omnia.

Ohyes ! Jag har köpt mig en Samsung Omnia :) Jag hatar den och jag älskar den på samma gång.

Just nu sitter jag hemma hos Anna. Hon städar huset och jag tittar på. Igår hade vi en mysig och lång dag på stan och Sickla. Vi åkte först in till stan och käka, och åkte sedan vidare till Sickla. Det va riktigt trevligt. Hittade mig ett par nya stövlar :) Fast nu får jag fan inte handla på ett bra tag !
När vi va tbx i SD så knallade vi till mig, dumpade lite saker och traskade sedan vidare till Anna. Där jag även har sovit inatt.
Ikväll blire filmkväll :) Kanske ett träningspass med, om vi orkar ;)

Asså jag har bleve så jävla feg på sista tiden. Helt sjukt. Jag ljuger ihop saker för att slippa, jag vågar inte. Vet inte vad jag ska göra. Är lite rädd tror jag, att det inte ska bli bra.

Fucking shit va, Anna har powerspeed instäld när hon städar ! Ahhh !

Kommentarer
Postat av: schäääärt

YEEEY du köpte den ;) eller snodde du den?;) haha!

Hoppas allt är bra, Kraaam Anna

2009-02-04 @ 17:04:06
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0