Badstund.

Ja ni, jag skulle va nykter igår vare tänkt. Ah tjena, det gick ju bra !
Elin ringde vid 8 igår när vi va på väg hem, fråga om jag skulle med på Statt. Va hemma 9, slängde mig in i duschen, Elin kom hit och vi börja förfesta lite :) Sen vid 11 tog vi bussen in till Kga. Väl inne på Statt vare la helt okej, inte överdrivet kul, men inte astråk heller. Efter Statt drog vi till Elin med några. Det va cosy ;) Somna vid 7 tror ja. Vakna vid halv 9 av att det va som en bastu i Elin lägenhet. Ringde mamma så fick hon komma och hämta mig. Somna hemma igen, vakna vid 1 och undra vad jag gjorde hemma. Haha :D Va rätt väck när mamma hämta mig antar ja.

Idag har det varit en varm och jobbig bakfylle dag, ja fy fan asså ! Men nu på kvälla så har jag och Anna vare vid Björken och badat, så jävla gött i vattnet.

Måste ju oxå säga att det va jobbigt att säga hej då igår till A. Tårarna rann på både mig och henne. Men vi ses snart igen ! Och fick en underbar sommarpresent, tack <3 Och tack Fredrik, Robin och Johanna som va snälla att komma och hämta mig i Nacka.

Nej nu måste jag sova, ska till Örebro i morgon med mamma och Meta och shoppa littö :) Sen kanske de blir ferre på kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0