Fattar nada.

Igåt vart det en mysig kväll hemma hos Anna i Kga :) Vi laga Taco och snacka skit. Sen efter ett tag så skjutsa jag litte fölk till Ölsdalen elr va skiten heter, lång åt helvete iaf. Sen fick jag och Anna tråkigt, så vi bestämde oss för att dra till Statt, NYKTRA, haha ! Fy fan asså, helt sjukt. Va kul och se hur alla va där, man skäms ju nästan lite. Fast kan ju säga att det va fel folk där för att kunna ha kul nykter.
Vid halv 2 så ringde Jimmy och fråga om jag kunde hämta dom, så då drog jag. Glad för de, för det gjorde ont i hjärtat att vara kvar, min mage vred sig... :(
Så det va en intressant kväll kan man säga.

Idag blire att fortsätta måla, mamma ropar på mig här att jag ska hjälpa till nu. Sen i morgon blire Götet :) Längtar efter min bror och att får komma bort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0