Fjärås.

Sitter just nu i Fillans säng som jag ska få sova i denna vecka :)

Jag Fillan och Pontus tog tåget från Laxå vid 4 idag ner till Götet. Där hämtade Richard och Tina oss. Åkte ut till Fjärås där dom bor och käka mat osv. Hel sjukt vad jag älskar att vara här, kommer bli ett toppen vecka ! :)
I morgon ska vi åka till min mormor i Kungsbacka. Mattias kommer vara där oxå :) Ska bli så himla kul att få träffa honom, va länge sen... Min älskade kusin som känns mer som en bror.

Så nu i kväll har vi bara umgåtts och haft det mysigt. Längtar tills på onsdag, då ska jag och Tina in till stan på kvällen och ha det trevligt :)
Men god natt på er, nu somnar jag,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0