Fredag kväll.

Ah, och jag sitter hemma i soffan med pappa.
Kan inte minnas när det senast hände. Att jag bara är hemma en fredakväll.
Är ju dock välbehövligt kan jag säga. Mitt imunförsvar har nått botten, haha nerrå ! Men gött faktiskt och bara ta det lugnt för en gång skull.
Idag har det för övrigt vare en lugnt dag. Jag och mamma håller på att måla att trämöbler i vardagsrummet genomskinligt vita, blir as snyggt faktiskt :) Så det blir det att fortsätta mer hela helgen.
I morgon kväll ska jag hem till Anna :) Vi ska ha Taco-mys kväll :) Så himla länge sedan bara hon och jag sågs och hade en sådan kväll, så det är välbehövligt och efterlängtat ! :) Så i morgon kväll blire att laga taco, dricka cola och bara sitta och prata och ha det myyyyys !

Yesbox, nu blire snarre sängen hoppas jag på. Kolla på Emil i Lönneberga med Fille gumman ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0