Fyllehicka.

Ja då va man hemma från Götet.
I fredags hälsade jag på mormor igen. Va mysigt. Sen så skjutsade bror mig till Centralen där Elin mötte upp mig :) Efter ett tag i hennes lägenhet så gick vi och köpte pizza, tog med några cider och satte oss i Slottsskogen :) Hur mysigt som helst ! Satt väl där i typ 2 timmar innan vi gick tillbaka och började göra oss iordning för utgång.
Hamnade fört i nån bar, helt okej. Träffa ett gäng killar som senare drog med oss till Neff, tror ja de hette ? Ja ni, där kom vi in, fick gå före hela kön och hela skiten, haha ! Va nog bara för att vi va så jävla snygga ;)
Sen skulle stackars Elin åka och jobba klock 7 på möra, hon fick la kanske 1 timmas sömn typ :P
Vid 12 gick mitt tåg, värsta tågresan i mitt liv, så äckligt jävla bakfull va jag. Och så var det varmt och fullt med fula, äckliga snorungar som skulle åka hem från Gothia Cup !
Well, blev Statt igår endå. Med min kära Elin såklart. Fan va många Elin det finns ! Aja, Statt med lite skum vare, konstig men kul kväll. Och Elin fick hicka ! Hahaha :D Kanske inte låter så kul, men det vare och är.
Va och träna med pappa förut, gött som fan. Annars har jag bara tage de lugnt idag.

På freda hoppas jag på att det blir Götet igen. Liseberg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0