Goooigt.

I tisdags va jag och hälsade på min söta mormor som är så förvirrad och gammal så det finns inte. Men det va så himla kul att träffa henne, snart ett år sen sist. Ska till henne i möra med och säga hej då innan jag åker hem.
Träffade ju Mattias med, va kul som fan :)

Igår när Tina kom hem från jobbet så gjorde vi oss iordning sen åkte in till stan. Där gick vi till en jätte mysig restaurang och åt. Sen vidare till ett uteställe och tog en cider och sendan gick vi till nått ställe som hette Nivå, nån nattklubb. Haha, konstigt folk och konstig musik men helt okej, vi dansa och hade jätte trevligt. Va hemma vid 3 :P
Så tack Richard och Tina för den underbara kvällen :) <3

Imöra blire min sista dag hos storebror... Sen ska jag till Elin inne i stan. Vi ska ut på kvällen :) Sen på lördag blire hemfärd till Degen.

Gaaaah, ge mig fint väder så vi kan åka och bada !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0