Höhö.

Jag skulle va nykter igår. Gick sådär. Ringde Anna och sa att jag hade tråk, hon sa kom och festa. Okej sa jag. Klockan va la typ 9, gjorde mig iordning på 5 min, sen vare dags :P Haha. Så det blev Statt igår. Va kul som fan asså. Va ett ta sen man hade så kul på Statt, typ som när jag och Erica va där. Fast den kvällen kan ingen slå ;) Haha !
Aja, Loud Ink spela ju iaf, så jävla bra musik, Lina <3 Rock !
Sen blev de bussen hem, varmt som fan. Väl hemma vad jag gladare en nånsin i typ 30 min, sen grät jag. Och idag fattar jag inget... Men jag orkar seriöst inte bry mig längre, börjar tröttna på skiten. Nu vet jag iaf TYP hur det ligger till.
Men men... Go, Went, Gone som Anna skulle säga ;)

Har iaf precis duschat och käkat makaroner med ost och aromat, asgött :D Nu ska jag till Parken en sväng och kolla läget, sen blire Kga med Elin.

Statt ikväll ? YEES !

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, va fan askul igår :D

2009-07-04 @ 15:52:15
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: erica

Jag vill hem och festa och äta makaroner med ost & aromat med diiiiig nu!!!!

<3

2009-07-06 @ 12:14:10
URL: http://serdumig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0