Inte redo...

Haha gött inläg nedanför ! Såg de dan efter, man ska inte skriva blogg när man är full har jag märkt ;)
Men ack så sant allt är som jag skrev.

Statt i lördags sög pung iaf :P Haha mkt folk, men inga man kände. Som sagt va väl alla i Parken, men jag betalar fan inte 180 spänn för att sitta i ett öltält en hel kväll. Rätt kul dock att Elin Isaksson som man inte träffat på 100 år va me och festa :) HAHA, klapp kanon blev hon, kan bero på att vi shotta kanske ;)
Igår va man bakis som ett as, men åkte endå in till K-hamn och träffa Elin och Hanna. Så himla mysigt att träffa dom :) Så vi fika på Marieberg och prata problem :P Haha !
Idag har jag ont i käken, tror jag håller på att bli sjuk. Elr så fick jag stryk på Statt i lördags som jag inte kommer ihåg, inte så troligt dock...

Jag vill festa med Erica, men hon är i fitt England och roar sig. Kan ju säga att du är ouppdaterad för tillfället baby ;)
Tkr oxå att Pillan kan komma hem från Norge och umgås med mig !

Aja, snart blire iaf Götet en vecka, ska bli skönt att komma bort härifrån. Saknar redan Nacka, vill inte va i Degerfors ! :(

Kommentarer
Postat av: erica

Skype i morgon!!!

2009-07-06 @ 23:52:44
URL: http://serdumig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0