No more.

Sitter här sjuk som ett as. Så jävla synd om mig äre...
Va hos läkaren igår. Har öroninflammation och något mer som jag inte fick reda på. Så nu tar jag pencilin, någon avsvällande medicin och örondroppar.
Så idag har det vare en jävligt dag, bakfull och sjuk, kan det bli bättre ?
Statt vare ju igår ja... Haha ! Fy fan, aldrig mer. Fast det säger jag ju varje gång. Men nu jag kan ju iaf säga att det dröjer ett tag, trött på skiten och alla skitar där.

På måndag åker jag till Fjärås iaf :) Ska bli underbart att komma här i från. Skulle ju egentligen ha åkt i morgon, men eftersom jag är sjuk och måste vila upp mig, + att det kom upp massa annat, så blire på måndag ist. Så det blir en lugn helg HEMMA.

Röjj, nu ska jag dricka festis och kolla TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0