Smögen.

Då var en helg i Smögen avklarad. ÖL på de säger vi, fuck va kul det va ! :D Vissa stunder ska vi ju tillägga.
Kan ju iaf säga att Värmlandpöjker och Norrlänningar is the shit !

Resan dit gick bra, lite försedande bara, det va husvagnsgrabbarnas fel. Men väl framme så blev de feeeest. Sen blev det Baden, äckligt kul kan jag säga att jag och Ida hade ! :D Haha. Värmladspojkar all over. Dagen efter spenderades inne i stan. Kolla runt lite. Sen vare fest på kvällen igen, Baden så me. Men det ska vi inte tala om, haha. Norrland och Stockholm säger jag bara. Kaffe me kanske ?
Så idag åkte vi hem, en mindre kul resa kanske, bakfull ? Ja.

Måste oxå säga en sak, jag fattar inte. Smögen och Kungshamn ? Asså vi kommer till Smögens camping. En bit där i från så äre en skylt som det står Kungshamn på. Men om man åker över en bro så kommer man till Smögen. Asså vart fan låg campingen då ? Asså Smögen och Kungshamn ligger i och på varandra.

Nu ska jag sova. I möra äre mkt som ska göras, Putte på tisdag, gaaah är stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0