Beauty.

Detta har nog varit den tråkigaste helgen på länge. Va oxå den nyktraste på länge ;) Haha !
Nä men seriöst asså, så jävla tråkigt.
Ända kul va bion jag va på i fredas. Och så träffa jag Elena igår. En tjej från Bulgarien som har tagit över Buas jobb. Så vi tog en fika. WUHUU! 1 timme som gick att leva med...
Idag har jag bara varit. Inte gjort ett enda skit.
Det regnar ju ute så man vill ju inte direkt gå ut. Har regnat konstant, och då överdriver jag INTE !, i tre dagar minst nu. Hela tiden, dygnet runt asså. Ska bli lika dant i möra säger dom.
Jag och W som hade tänk att åka till Skansen elr Gröna Lund i möra, blire inge me nu isf :(

Btw, gummistövlar. Så jävla snyggt och bekvämt tycker jag. Har bott i As nu när det har regnat så mkt. Har dom överallt, på stan, när jag handlar, hämtar/lämnar barnen. Så snyggt och skönt.

Måste oxå säga att O har köpt en Porsche, så jävla snygg verkligen ! Kom nyss hem med den, fick provsitta, vill me ha en kan jag säga. Vette fan dock om jag får provköra ;)

Nu blire film gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0