En skärgårdsdröm,.

Gårdagen i skärgården vad en av dom bästa dagarna jag haft i Stockholm ! Helt underbart.
Vid 11 tiden begav vi oss mot båten, som ligger precis utanför huset. Åkte ut till Stockholms yttre skärgård. Så jävla vackert ! :) Helt fantastiskt. Vi hitta en ö med massa fina, stora och släta stenar där vi stannade till. Där var vi till kl 5 :) Sola, åt lunch, toppa fötterna, barnen badade dock ;) Det va så harmoniskt så det finns inte, så himla rogivande. När jag blir rik ska jag köpa mig en båt, finns inge bättre !

Idag vare jobb som gällde, 2 barn på förskolan. Haha ! Så vi packade matsäck och begav oss till Vasamuseet. En varm dag om inte annat ! Dom renoverar på föskolan för tillfället, och idag vare värsta snygga lärlingen där, HOOOOT ! :D Gick förbi några extra gånger, fråga hur det gick, om dom ville ha vatten osv ;) Man måste ju passa på va fan.

Har nyss sagt hej då till W och L, dom åker ut och seglar med Os föräldrar, och kommer inte va hemma när jag åker på onsdag. Det va jobbigt som fan, och jag grät.

Nu ska jag ta en dusch, packa och skriva klart mitt brev till familjen. Sen blire efterlängtad sömn !

Kommentarer
Postat av: elin

haha så ska det låta Lina! Ragga på! ;)

2009-06-30 @ 13:41:10
URL: http://tassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0