.

Nu är jag HEMMA i Nacka.
För tilfället vill jag aldrig mer tillbaka till skithålan Degerfors.
Va ju som sagt i Degerfors i helgen, Fredrik hade fest. De va kul som fan, statt hade vi dock kunnat skita i. För mkt alkohol.
Finns två personer jag behöver just nu. Den ena ska jag nog ringa senare och den andra vet jag inte vart hon har tage vägen, vill inte veta av mig :(

Sen finns det två till.
Nr 1: Börjar få panik på dig. Du fattar verkligen inte. Sluta och lägg dig i vad jag gör och inte gör, du hatar ju mig ändå.
Nr 2: Om en såndan sak ska spela roll, för du vet vad jag tycker hoppas jag, så äre fan sorligt, låt mig va ist då !

Jag okrkar verkligen inte längre. BRA GJORT LINA ! Fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0