Hej.

Min dag har varit sådär.
Har bla varit på Lillemans sommarefst, vilket iof va kul :) Så himla söt va han ! Älskar den ungen <3
Men ångesten och sitter kvar och det rör sig en massa i mitt huvud.
Undrar hur jag ska göra på Midsommar. Tanken va ju såklart att festa hemma i Degerfors. Men jag avstår helst de. Så nu finns det två alternativ.
1: Åka med Elin till Ransäter på orienteringsfest. Vilket innebär folk man inte känner. Gött på ett sätt, för jag okar inte med alla Degerforsare för tillfället. Dåligt på ett sätt, känner bara Elin. Men som sagt, nytt folk är alltid bra !
2: Åka till Degerfors, vara nykter och köra hela kvällen. Kommer säkert behövas.
Men Midommar är ju inte förens nästa helg så jag kan ju bestämma mig typ dan innan om det är så.

Och Elin den jäveln har åkt till Magaluf med Angelica, så himla orättvist ! Vill med åka :( Aja, hoppas slamperna har det najs och inte blir bruna alls.

Nu ska jag kolla på Macahan och dregla över Luke !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0