Inte länge kvar...

Att fylla 20 var bland det bästa nånsin ! :) Ska berätta om min kväll.
Trodde ju som sagt att kvällen skulle bli rutten. Nästan alla som jag hade bjudit sa att dom inte kunde, orka, att dom jobba osv...
Så ringer det på dörren, tror att det är Anna-Karin som är en timme sen.
Men då står tamefan hela skaran där och flinar och börjar sjunga. Jag själv står där, skriker dra å helvete och stänger dörren ! Haha :D Blev så himla arg och glad på samma gång.
Dom jävlarna som stod där va Anna (har alltid funnits där, sen vi va små <3), Anna (min fru och håår <3), Elin (haha, va ska jag säga, hon är bäst <3), Elin (min värdelösa kompis ;) <3), Emelie (ses allt för sällan, saknar dig <3), Angelica (mognaste 92 i stan, i sommar då jävlar! <3), Pillan (gått igenom en del tsm, kärlek till dig <3) och sist men inte minst Erica (lämnat mig i Sverige för England, saknar henne, min förlorade tvilling! <3).
Min storebror och hans fru och barn va oxå där, underbart ! :)
Vi käka iaf mat, drack, det blev allsång och vi hade det bara allmänt trevligt innan det bar av till Wickan. Där vare askul, haha ! Borde kanske inte ha varit de, men de vare ! Fick gratis inträde och drink eftersom jag fyllde ;) Tillslut blev jag själv kvar där iaf, haha ! Va fan lixom... Men jag hägde med boooysen ist ;)
Kvällen sluta iaf med blödiga låtar, Lejonkungen och tårar på "efterfesten". Va hemma kvart över 7 på möra.
Dagen efter va det utgång igen, Inte lika kul såklart, men inget att klaga på !

Vill iaf bara säga tack till alla som va inblandade ! <3

Idag fyller min lillebror Fredrik 18 år ! <3 Herregud, han kommer snart att vara äldre än mig ;)
Lycka till imorgon bror !

Nu äre bara tre veckor kvar till misdommar, och då slutar jag för sommaren här hos familjen. Tiden går sjukt fort !


Kommentarer
Postat av: elin

haha vad härlig du är! :P <3

2009-06-04 @ 01:01:28
URL: http://tassel.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu sidan har knappt några medlemmar. Extra erbjudande under juni månad: Växlar man in till ett presentkort på 500:- så får ett till presentkort på 500:- gratis!

Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-06-04 @ 01:10:31
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0