Måndag kväll.

Va ute förut på en riktigt långpromenad. Va tvungen att rensa huvet lite.
Har oxå pratat med min bästa vän Anna-Karin ! Tack för att du lyssna <3

Förutom det så är jag ju själv nu med. Anna har ju flyttat tillbaka till Degerfors. Så nu är jag ensam här. Känns konstigt som fan. Har ingen att dela dessa ensama kvällar med :P Haha ! Nä men kommer kännas konstigt i en vecka typ. Men jag tillbringade ju mina första 3 månader här själv, så det ska nog gå bra det här. Blir ju själv till hösten med antagligen så.

Ja just de ! Va faan, kolla på sista avsnittet av Prison Break igår kväll. Fy fan va bra, och helvete va jag grät ! Kunde inte ha slutat bättre. Världens bästa serie, efter Förhäxad såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0