Nackatjejen.

Ja Nackatjejen är precis hemkommen från Sickla. Va så himla sugen på att gå på bio. Så jag satte mig på Saltis, bjöd mig själv på toast på Waynes och sedan bio :P Haha ! Helt själv åkte ja. Så jävla mobbad. Men hade ju ingen att gå med, så jag tänkte va faan, skit samma ! :D
såg iaf Baksmällan. HAHA så jävla rolig film ! Garva fan hela tiden ;D Seriöst, se den. Och det va faktiskt helt okej att gå på bio själv. Om jag har lika tråkigt i möra kanske jag gör samma sak.
Annars idag har jag varit på Ws första skolavslutning :) Så fint vare !
Blir ganska lugnt i helgen tror jag. Är ledig och ska hålla mig i Nacka.

Köss i röva nu ska jag kolla film !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0