Rubrik.

Har haft världens mest värdelösa helg tror ja. Ska fan aldrig mer fira midsommar !
Börja med att jag inte kunde följa med till Ransäter.
Träffade ju dock Elin som jag inte sett på evigheter, så det va ju kul. Men vi satt på mitt rum och drack i 6 timmar och leta fest. Åkte till en i Kga, RUTTET ! Va ju kanske bättre än att sitta hemma, men inte långt ifrån asså...

Nu sitter jag iaf i Nacka igen. Ångrar nästan lite att jag åkte till Degen, men skit samma. Pratat lite med Hanna i helgen. ÅHH ! :D Kan ju säga att hon hjälpte mig att få lite insikt. Tack för hjälpen baby ! <3

Snarre blire sängen. För i möra börjar jag jobba på förskolan, 9-17 hela veckan. Kommer bli tufft men ack va gött med pengar !
Kärlek till vissa, en pinne i röven till andra ! God Natt,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0