Sista kvällen.

Ja ni, detta är min sista natt i Nacka för sommaren. Tur som fan att jag kommer tillbaka till hösten, kommer sakna familjen och livet här ! Åhh, jag kommer sakna Svennis ! :(

Idag har vare jobb som vanligt. Bara ETT barn idag, haha ! Så vi åkte in till stan och kolla på vaktbyte på Slottet, elr Högvakten tror ja de heter ? Aja, va rätt intressant att se, och varmt om inte annat !
A kom och hämtade mig och vi åkte till Porche Center vid Kungens Kurva. Där skulle Porchen hämtas, så jag fick köra Volvon tbx, läskigt som fan att köra hem asså, as mkt trafik, vet inte vad jag ska osv. Men jag överlevde och hitta hem. Hade ju dock GPS och följde efter A hela vägen ;)
Sen när vi kom hem statte jag igång att städa hela källaren. Efter ett tag ropade A att det va mat. ÅHH ! Hon hade gjort det så mysigt asså :) En jättegod sallad, vin, lyxknäcke och ost :) Så vi satt ute och åt och bara pratade, så himla mysigt vare :)

Så nu sitter jag här nyduschad och ska snart packa det sista och sedan sova. Får även sluta tidigare i möra, underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0