Soooooool !

Jag älskar svensk sommar ! <3
Har varit ute i solen större delen av dagen, helt underbart. Har solat och bara tage de lugnt. Annars har jag inte gjort mkt idag. Skönt för en gång skull att ha en oplanerad dag och inte göra någonting.
A fråga mig förut om jag ville åka med dom ut med motorbåten i mogron. Och självklart sa jag ja :D Blev så himla glad när hon fråga. Så i möra blire att åka båååååt hela dagen :) Annars i morgon blire packning och städning. Varför ? Jo, för att på onsdag kommer Fredrik hit och hämtar mig, och då blire att flytta hem över sommaren.
En hel sommar utan jobb ska bli skönt, Me love semester !

Annars då? Jo men det rullar på asså. Har gått och varit lite små irriterad av och till idag. Pratade med Anna för en stund sedan och vi kom fram till att de blir att nita dom jävlarna när jag kommer hem, ställa upp dom på led och ge dom en snyting !
På tal om det, Finns här alltid, dygnet runt, älskar dig ! <3

Nu väntar tre hårda dagar på förskolan. 7.40 - 17.00. Ingen rast. GO LINA !

Kommentarer
Postat av: Anna

Ställa upp de på rad och varannan pungspark ;)



du är bäst lina, tack för att du finns där!!<3



Kraaam <3

2009-06-27 @ 22:18:45
URL: http://annaracing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0