Det visar sig allt mer,.

Thåström konsterten i lördags var nog det bästa jag sett i hela mitt liv. Trots att jag växlade mellan att sitta på golvet och stå i en trapp, och i mellanåt kände mig medvetslös så njöt jag otroligt ! Han är så underbar, den nya skivan är underbar, kan inte bli bättre. <3
Fast igår kände jag att kroppen hade tagit mkt stryk pga det. Va helt slutkörd, orkade inte ngt.
Fast idag har jag goda nyheter ! Jag har ätit :) Har som sagt inte kunnat äta sen jag blev sjuk, har fortfarande problem. Men idag lyckades jag få ner en lagom portion mat och det gick bra. Har inte ätit ordentligt sen förra lördagen.
I morgon ska det bli intressant, ska jobba. Får se hur det går.

För övrig är jag glad över att Thås skiva är bra och spelas flitigt i min dator. Men oxå ledsen över att vissa inte bryr sig, kul med "vänner",.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0