Inte kul.

Nu har jag för en gångs skull en bra anledning till att jag inte kunnat uppdatera.
I lördags kom min mamma och Meta hit. Vi gick på stan, va och käka och hade det jätte trevligt :) På söndagen åjte vi till Nacka Forum och kolla runt, sen bar det av till båten. Kryssning till Åland stod på schemat. Och redan innan den dagen hade jag känt mig dålig... Men men. Vi gick på båten åt god mat och festade sönder, va kanska kul faktiskt. Men jobbigt för jag fick sån hög feber.
Hade feber hela måndagen oxå, och tisdagen var ett helvete. Anna kom över, då låg jag och yrade. Vi kolla min temp, 41.4. Inte så röckigt. Ringde sjukvårdsupplysningen och dom sa att jag skulle åka in dirr ! Så Anna och jag tog en Taxi in till Södersjukhuset.
Där tog dom massa prover, röntgade mig, berättade att sänkan va jätte hög och la sedan in mig. På onsdagen fortsatte dom att ta massa prover så jag blev helt sönerstucken och blå i armvecken. Och tillsluts sa dom att jag va tvungen att ligga kvar en natt till :( Jag tjöt ganska mkt och kände mig ensam.
Men på torsdagen fick jag äntligen beskedet att jag fick åka hem ! :) Jag packa och drog fort som fan innan dom skulle hinna ändra sig ;)
Men tänk er asså. Ni ligger på ett sjukhus i en främmande stad, inga närstående, du ligger med två andra patienter som låter som om dom ska dö när som helst. Aldrig mer ! FY FAN !

Nu är jag iaf på bättringsvägen. Har fortfarande ingen energi men det går framåt.
Idag spelar iaf Thåström på Cirkus, jag har biljetter, jag vill gå, jag orkar inte gå. Men jag går endå. Förmodligen dumt men ska försöka hitta nån som vill byta min ståplats mot en sittplats.

Kyss på er, nu ska jag gråta en stund,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0