Kloka listan,.

Får nog börja med att säga grattis till hååR Anna och Thå älskling som har fyllt år. Anna blir äldre och Thå blir yngre :)
Jag har drage på mig bihålsinflammation. Fått nån medicin och mår redan bättre, ett mirakel ! Känns hur bra som helst. Huvundvärken är nästan borta och jag känner mig piggare.
Idag var jag en sväng in till stan. Kännde att jag va tvungen att få komma ut lite. Hittade present till A som fyller år på onsdag :) Måste oxå säga tack till henne för att hon brytt sig så mkt under tiden jag va sjuk ! <3
Inatt ringde Frukt till mig. Vi pratade i 1,5 timme tror jag de blev. Va riktigt trevligt att få prata med han. Så nu har jag massa att fundera på, hoppas att han fortfarande tycker som han sa inatt.
Ikväll blire Beck och glass :) Mysigt. Och imorgon blire jobba.
Längtar hem lite faktiskt, jag saknar mamma, pappa, Fredrik (!), Elin och Anna ! Men blir ju att ses i Påsk :)

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i soffan !
Känn er grusade,.

Kommentarer
Postat av: elin

hummmm.... ;)



Vi saknar dig här hemma med ska du veta!! Men nu är det inte långt kvar!! :) <3

2009-03-23 @ 07:13:44
Postat av: Anna

Skönt att du mår bättre av medicinen :)<<3

Ja så himla roligt att du kommer hem <3<3

Kraaaam

2009-03-23 @ 11:47:05
URL: http://annaaatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0