My man,.

Va ju som sagt hemma i helgen. Träffade Anna :D Hare saknat henne ngt enormt, grymt kul att ses ! :)
Såg ju oxå Backyard Babies i fredags. Och jag kan ju bara säga det att Dregen är det snyggaste jag vet för tillfället. Fick även en privat stund med han ;) Detta är ju dock inte sant, men man kan ju får drömma lite...
Dom var för övrig äckligt bra live. Längtar till Putte då jag kommer se dom igen !
På söndag blire kryssning med mamma och Meta :) Kommer bli najs, jag och Meta kommer festa sönder.

Blir nog oxå så att jag kommer hem lite mer än en vecka i Påsk, trevligt får vi hoppas på :) Sen blire att se Boddy Holly Musikalen 1 maj :) Tror den är sjukt bra !

Ge mig sommar, fester och festival ! Jag älskar er ! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på dig Lina :(:( kom hem !!<3

2009-03-12 @ 00:42:19
Postat av: elin

<3

2009-03-12 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0