Panda Pang,.

Jag och Anna lanar Panda Pang. Så jävla ruttet spel :D Haha !

Btw så tycker att våren kan komma på riktigt nu. Asså den har visat sig fleta ggr, men den här jävla snön förstör allt. Hade värsta snöstormen här härom dagen. Men idag ser det ut att våren vinnner. Elr ja, man kan ju hoppas iaf.
Den här jävla huvudvärken har komme tbx me... Blir så jävla less fan ! Nu måste jag åka upp dit igen och få antibiotika. Och själva besöket i sig kostar 140 spänn. Fyfan ! I Degerfors äre gratis under 20, jävla skit stad detta.
Snart äre Påsk med. Då kommer jag hem.

Asså jag är så sugen på att shoppa, har hittat så mkt fint jag vill ha. Men jag måste spara, känner på mig att detta kan bli en dyr sommar, men ack så rolig.

Nu ska jag ta en Ipren och hoppas att lite dipp och grönsaker kommer flygande till mig,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0