Cosy !

I söndags var jag på min första FINA middag. Familjen jag bor hos hade middag, elr rättare sagt födelsedags middag för mig och O, som förövrig fyller 39 idag, Grattis till han ! :)
Detta var en sån här fin middag när man har fina skor på sig innomhus och det är flera bestick framdukade, man ska ju byta efter varje måltid. Det va trerätters och så jävla gött :D O som hade lagat maten. En till grej som va lite kul va varje gång vi skålade så skulle man ha ögonkontakt med alla innan man drack och lika dant efteråt, + att vi fick inte sätta ner våra glas förens O hade gjort de. Då kändes det verkligen som att man va på en tjusig middag på hovet typ :P

Har vare hemma med sjukt barn i två dagar nu, stackars Lilleman har hög feber. Men han är på bättringsvägen. Även min lilla Svennis har vare dålig, trodde fan han skulle dö :( Men nu mår han oxå bättre :) Och jag själv har haft nackspärr, röckigt ! Men nu mår vi alla bättre, haha !

I morgon åker familjen ut och seglar, och på torsdag kommer Erica hiiiit :D ÅHHH ! Pörrerica kommer hit och lättar upp stämmningen i Nacka :D Ska bli så jävla kul !

Nu sitter jag här och väntar på att Anna ska komma hit med glass till mig. Haha låter som jag är värsta gravida bruden som väntar på sin kille :P Nu ni, 10 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0