Ensam,.

Ja det är jag i det stora svarta huset i Nacka. Familjen är ute och seglar.
Så eftersom jag är själv så tänkte jag och Anna att vi skulle mysa till det igår. Vi bastade och badade tunna :) Drack även äppeljuice i Lillemans nappflaskor ;) Haha ! Sedan lagade vi potatisgratäng, kyckling och sallad, asgött !

Just nu håller jag på att städa och tvätta, finns ju roligare saker att göra dock...
Men snarre ska jag ta en lång promenad med Svennis, är hundvakt tills imöra :) Så vi ska nog traska en sväng till Måsungen tror ja.
När jag har gjort det ska jag städa klarre, duscha och sedan åka in och möta Erica som kommer hit :)

Igår fick jag reda på en tråkig sak. Min farfar ligger på sjukhus :( Hoppas på att han blir bättre snart !

Nej nu ska jag rycka upp mig och knalla ut med Svennis ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0