Fredag !

My fucking GAAAAAD vad jag längtar tills ikväll ! Ska bli så jävla kuul :D

Nu är man ju som sagt hemma i Degerfors. Kul ? Vette fan. Kul för att det ska bli fest ? ÖHH, AHH :D
Har nyss käkat makaroner med ost, så jevla gött !
Just nu vill jag bara att klockan ska bli typ 5-6 så Erica och Pillis Pillan kan komma så vi kan göra oss i ording inför kvällen :D Va så oerhört länge sen vi festa ihop, elr ja, överhuvudtaget umgicks alla tre ihop. Så det ska bli riktigt kul faktiskt :)
Btw, så åkte jag och Fredrik och sola igår i Kga, bästa jag gjort. Fan vilket High Fly solarium ! Så jag åkte dit idag med. Så nu ser jag ut som en tomat, helt fucking rööööd ! Not fun, hoppas det försvinner tills ikväll...

I morse när jag vakna gjorde det ont i hela kroppen, och inte sån smärta att jag har slagit mig. Utan innuti, i själen. Fy fan, mådde skit verkligen. Men nu äre bättre, har får intala mig själv att det bara var en dröm, kommer aldrig bli sann :(

Nu niii, nu ska jag vila... Sen hämta mor i Kga, köpa lim, sen partyyyy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0