Fuck,.

Nyss hem kommen. Och ja, jag är vaken, va fan lixom. Jag som skulle sova as länge idag. Men men.
Strax före 10 ringde de på dörren, jag flyger upp ur sängen och springer till dörren. Där står Fredrik ! Frågade om han inte hade nycklar, men jojo, det hade han allt. Han hade bara lust att ringa på dörren för att väcka mig. Sen ville han att jag skulle följa med han och gå till skolan. Det behövde jag sa han.  Så det vara bara att ta på sig regnkläderna och ge sig ut. Helevte va det regna då ! Men det va fa najs att få prata lite med lillebror.
Men nu har jag skoskav as hell. Ont göre...

Funderar på att sova lite till, är jätte trött verkligen, hungrig oxå för den delen.
Måste oxå planera inför i möra. Fyller ju fan i möra ! AHH ! Vill fan inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0