HÖR DU MIG?! SER DU MIG?!

Sitter här i Nacka och går igenom helgens händelser i mitt huvud. Så jag tänkte berätta om det jag kommer ihåg ;) Haha !

På fredan så kom Pillan och Erica hem till mig. Vi käka litte pizza och gjorde oss i ordning. Hitta dock ingen förfest så vi stanna hemma hos mig och hade de mys ist :) Vid 11 tiden bar det av till Wickan där Sugarplum Fairy spela. Dom va as bra och sångaren va ju de snyggaste på länge ! Va ju dock inge folk där, men vi hade askul iaf, skräll ! Haha ! Sen blev de bussen hem. Erica duscha och däcka på sekunden medans jag och Pillan prata minnen och framtida fängelsevistelser.
Lördagen då så vakna vi bakfulla som getar. Åktre in till Kga och käka Max, va överdrivet gött ! Knalla runt lite och hitta litte grann. Åkte sedan hem och kolla på film söfta och halv sov hela dan.
Men sen blev klockan mkt och det va dags för fest igen :) Kom lite tjejer och vi spela Sanning och Konsekvens. Haha, intresant ! Drog in till Statt vid 11 tiden, bussresan dit va ett helvete, to much kanske ?
Väl där inne vare as kul ! Haha, mer tänker jag inte säga, mysigt oxå kanske.
När vi sedan skulle gå till bussen så sa mina fötter emot, hade as ont. Så jag fick låna Vadmans skor så jag inte skulle gå barfota. Så jävla gulligt :) Tack ! Bussresan i sig va oxå nice.
Väl hemma så "somna" Pillan, Erica va på villovägar ;) och jag bara satt. Men efter ett tag så kom Vadman och Dicken och gjorde oss selle över natten.

Så detta va min helg !
Måste säga TACK till Pillan och Erica som tillbringade den med mig, ni är det bästa jag vet ! Kärlek till ER ! <3

Nu ska jag och Anna gå ut och gå, ska oxå uppdatera varann lite ;)

Kommentarer
Postat av: erica

tack själv, :D skitaakul :D

2009-05-11 @ 23:27:56
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0