Orka rubrik.

Yesyesyes ! Ute och farit har jag varit. Varit i Kga och kollar på Annas lägenhet, as fint vare :) Kommer nog att spendera många nätter där efter Statt kan jag tänka mig.
Sen har jag vaare i K-hamn en sväng, träffa Mickan, gööööör länge sen men ack så trevligt, och Erica :) Vi gick på stan litte, är ju Fastingen, men va så litte folk så vi drog en skärgårdssväng och käka glass ist. Va najs ! Så nu kom jag hem för inte allt så länge sen.
Men innom dom närmsta minuterna så blire sängen. Är trött som en kärring, behöver SÖMN ! Men tror fan inte att jag kommer somna endå, har alltid haft svårt att somna natten innan jag fyller. Och nu när jag fyller 20 så äre ju ännu värre, pirrar i hela magen faan ! ;)
Hoppas på att morgondagen blir lyckad, snälla gud låt den bli lyckad !

Kyss på alla snyggingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0